Regulament

  1. Check-in-ul se face zilnic în intervalul 10:00–20:00.
  2. Copiii minori sunt în responsabilitatea adulților însoțitori. Vă rugăm să îi supravegheați – în acest sens se va semna acordul de consimțământ parental primit în momentul sosirii. Semnarea acestuia este obligatorie, precum și prezentarea lui în zona de check-in. Tot în această zonă se completează și activitățile incluse la care doriți să participați – fie dumneavoastră, fie copiii.
  3. Brățara este obligatorie și trebuie purtată pe tot parcursul evenimentului.
  4. Accesul la activitățile menționate în program (mai puțin cele opționale) este inclus în biletul de acces și este gratuit. Toate activitățile opționale sunt contra cost și se achită în zona de Info Point.
  5. Obiectele pierdute și găsite se predau la Info Point, pentru a fi returnate proprietarilor.
  6. Parcarea mașinilor se face după lăsarea bagajelor în zona de camping, în zona special amenajată, pentru a oferi participanților spațiu pentru jocuri și activități.
  7. Parcarea este gratuită.
  8. Micul dejun (inclus) va fi servit în sistem bufet, între orele 07:00–09:30, pe baza abonamentelor achitate la înscriere și a brățărilor.
  9. Toate locurile de campare sunt numerotate. Pentru schimbarea acestora, vă rugăm să contactați organizatorii sau persoanele din staff-ul evenimentului. Locurile de campare NU se pot rezerva, ele se ocupă în ordinea sosirii. Recomandăm, pentru o mai bună organizare, ca grupurile care doresc să stea împreună să încerce sincronizarea sosirii.
  10. Alimentarea cu apă a rulotelor / autorulotelor se face doar la locul special amenajat și marcat pe hartă.
  11. Pentru a asigura liniștea și odihna, poarta campingului este închisă în intervalul 22:00–08:00. În acest interval, circulația vehiculelor este interzisă.
  12. Accesul la piscină este GRATUIT, în intervalul 10:00–18:00 (fiind un eveniment dedicat copiilor, iar piscina nefiind încălzită, aceasta va fi deschisă în funcție de vreme).
  13. Supravegherea copiilor la piscină este responsabilitatea părinților! Piscina are o adâncime de 140 cm, iar copiii sub 14 ani pot intra doar sub supravegherea părinților. Piscina nu are salvamar, iar Vibe Camp nu este responsabil pentru eventualele accidentări.
  14. Vă rugăm ca înainte de a intra în piscină să faceți duș.
  15. Săriturile în piscină sunt INTERZISE!
  16. Campingul oferă o ambianță naturală și relaxantă, iar cei cazați devin parte din această experiență. Se respectă liniștea, intimitatea și spațiul personal al fiecărei persoane. Nu se etalează gusturile muzicale personale – excepție fac momentele muzicale din cadrul programului de seară, care se încheie cel târziu la ora 23:00.
  17. Deșeurile trebuie colectate și depozitate selectiv în locurile special amenajate. NU lăsați deșeuri peste noapte în zona de campare.
  18. Este interzisă spălarea autovehiculelor în incinta campingului.
  19. Turiștii sunt obligați să mențină curățenia în grupurile sanitare.
  20. Consumul de mâncare și băuturi personale este INTERZIS în zona meselor de bar și restaurant. Grătarul personal se poate face în zona râului.
  21. NU abuzați de resursele de curent și apă puse la dispoziție – trebuie să ajungă pentru toți participanții.
  22. Administrația campingului își rezervă dreptul de a lua măsuri în interesul turiștilor în orice situație excepțională neprevăzută de acest regulament.
  23. Grupuri sanitare disponibile:
     • Clădirea principală (lângă bar): 8 dușuri (4 bărbați, 4 femei) + 6 toalete
     • Zona corturilor: construcție cu 6 toalete și 4 dușuri (apă la temperatură ambientală)
  24. Zona de bucătărie și frigiderele campingului NU vor fi disponibile participanților pe durata evenimentului.
  25. Prin participarea la acest eveniment, sunteți de acord cu folosirea numărului de telefon și adresei de e-mail în scop informativ legat de eveniment și pentru promoții viitoare.
  26. De asemenea, vă dați consimțământul pentru ca materialele foto/video realizate în timpul evenimentului să fie utilizate în scop de comunicare și promovare pe rețelele de socializare, site sau alte canale, acestea fiind proprietatea organizatorului.
  27. VĂ RUGĂM SĂ NU VĂ ÎNSUȘIȚI ELEMENTE DIN DECOR – pufuri, hamace, pături, corturi sau alte obiecte puse la dispoziție pentru crearea unei atmosfere plăcute pentru toți participanții.
  28. Locația este pet friendly, dar animalele de companie sunt în responsabilitatea dvs. Vă rugăm să fiți atenți la acest aspect, în special pentru că evenimentul găzduiește mulți copii.
  29. Înscrierea la activitățile opționale se face din timp, locurile fiind limitate, prin apel la numărul din program. Pentru activități precum rafting sau caiac (ce necesită ghidaj și echipament special), taxa se achită înainte de eveniment. În caz de neprezentare, suma NU se returnează.
  30. ORICE PAGUBĂ adusă zonei de campare sau nerespectarea regulamentului atrage amenzi începând cu 1500 lei/persoană și oferă organizatorilor dreptul de a exclude participantul din cadrul evenimentului.

CODUL TAU DE DISCOUNT ESTE:

"CAMP15"

Din considerente de organizare, te anunțăm că BIBI CAMP FEST Ediția 3 va fi amânată pentru 2024 - Revenim cu detalii în curând.

Reservation

Fill out the attached form and we will contact you as soon as possible.