Regulament

  1. Check-in-ul se face zilnic in intervalul 10-16
  2. Copiii sunt în responsabilitatea adulților însoțitori, vă rugăm să ii supravegheați – in acest sens se va semna acordul de consimțământ parental primit in momentul sosirii. Este obligatorie semnarea acestuia și prezentarea lui in zona de check-in. Tot in aceasta zonă, se completează și activitățile incluse la care vrei să participi, tu sau copiii.
  3. Brățăra este obligatorie și trebuie să o porți pe tot parcursul evenimentului
  4. PARCAREA mașinilor se va face (după lasarea bagajelor in zona de camping) în zona special amenajată pentru a le oferi participanților spațiu pentru jocuri și activități.
  5. Parcarea este gratuită
  6. Micul dejun (inclus) va fi servit in sistem bufet intre orele 8-10.00, pe baza brățărilor
  7. Toate locurile de campare sunt numerotate – pentru schimbarea acestora se vor contacta organizatorii și persoanele din staff-ul evenimentului. Locurile de campare NU se pot rezerva, acestea se ocupa in ordinea sosirii la camping – recomandăm, pentru o mai bună organizare, în cadrul grupurilor care vor să stea impreună să incercerce o sincronizare a momentului de campare.
  8. Alimentarea cu apă a rulotelor / autorulotelor se va doar la locul special amenajat și marcat in hartă
  9. În vederea asigurării odihnei, poarta campingului este închisă in intervalul 22.00-8.00. În acest interval circulația vehiculelor este interzisă;
  10. Accesul la piscina este GRATUIT si se va face in intervalul 10-18
  11. Supravegherea copiilor la piscină intră în responsabilitatea părinților! Piscina are adâncime de 140 cm şi accesul copiilor sub 14 ani se va face doar sub supravegherea părinţilor. Piscina nu are salvamar şi Vibe Camp nu este răspunzătoare de eventualele accidentări.
  12. Vă rugăm ca înainte de a intra în piscină să faceţi duş.
  13. Săriturile în piscină sunt INTERZISE!
  14. Camping-ul asigură oaspeților o ambianță naturală, relaxantă, iar cei cazați sunt parte din acest acord. Se respectă liniștea, intimitatea și spațiul personal al fiecărei persoane cazate, fără a se etala gustul muzical personal (sau lipsa acestuia 😊) – excepție fac momentele muzicale din fiecare seara din cadrul programului
  15. Deșeurile trebuie colectate și depozitate selectiv în locurile special amenajate din incinta campingului (NU lăsați deșeuri peste noapte in zona de campare)
  16. Este interzisă spălarea autovehiculelor în incinta campingului
  17. Turiștii sunt obligați sa mențină curățenia grupurilor sanitare
  18. Consumul de mâncare și băuturi personale este INTERZISĂ în zona meselor de bar și restaurant. Grătarul personal se poate face in zona râului
  19. NU vom abuza de resursele de curent și apă pe care le oferă locația, pentru a fi suficiente pentru toți cei cazați aici.
  20. Administrația campingului își rezerva dreptul de a lua măsuri in interesul turiștilor in orice alte situații excepționale neprevăzute in prezentul regulament!
  21. Grupuri sanitare disponibile: in clădirea principala (lângă bar) – 8 dușuri (4 pentru bărbați, 4 pentru femei) + 6 toalete; in zona corturilor – container cu 6 toalete si 4 dușuri (apa la temperatura ambientală).
  22. Zona de bucătărie și accesul la frigiderele campingului nu vor fi disponibile pentru participanți în timpul evenimentului
  1. Prin participarea la acest eveniment, sunteți de acord cu utilizarea numărului de telefon și adresei de email în scop de informare în cadrul evenimentului și pentru promoțiile viitoare
  2. De asemenea, prin participarea la eveniment, vă dați consimțământul pentru ca materialele foto /video din timpul evenimentului să fie utilizate în scop de comunicare și promovare pe rețelele de socializate, site sau orice alt canal, acestea fiind în proprietatea, cu drept deplin, organizatorului.
  3. VĂ RUGĂM SĂ NU VĂ ÎNSUȘIȚI ELEMENTE DIN DECOR – puffuri, hamace, pături, corturi, alte obiecte ce sunt puse la dispozitie pentru a crea o ambianță și experință plăcute pentru toți participanții
  1. Locația este pet friendly și dacă alegeți să veniți cu animalul de companie, acesta este în grija și responsabilitatea dumneavoastră. Vă rugăm să acordați acestui aspect o atenție suplimentară mai ales pentru că evenimentul găzduiește mulți copii.
  2. Înscrierea la activitățile opționale se va face din timp, locurile fiind limitate, prin apel la numărul menționat în programul de activități.

Din considerente de organizare, te anunțăm că BIBI CAMP FEST Ediția 3 va fi amânată pentru 2024 - Revenim cu detalii în curând.

REZERVARE

Completează formularul alăturat și te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.